Právní informace — MistrOpravy

Níže naleznete obchodní a právní údaje provozovatele webu, informace o reklamaci, ochraně osobních údajů a řešení sporů dle legislativy ČR.

  • Provozovatel: MistrOpravy
  • Sídlo: Mánesova 23, 120 00 Praha 2
  • IČO: 12345678
  • DIČ (IČ DPH): CZ12345678
  • Zastoupení: Jan Novák, jednatel
  • Kontakt: [email protected] | +420 605 732 418
Právní dokumenty

Obchodní podmínky

Poskytujeme služby v oblasti oprav kanceláří a drobných stavebních úprav. Vztahy s klienty upravují smlouvy o dílo nebo objednávky potvrzené e-mailem. Základní zásady:

  • Realizace dle dohody, termín a rozsah v písemném potvrzení.
  • Ceny jsou uvedeny bez DPH, fakturace dle provedených prací.
  • Záruka na provedené práce je 24 měsíců, ledaže bude uvedeno jinak.

Kompletní obchodní podmínky jsou k dispozici na vyžádání na e-mailu nebo v tištěné podobě.

Časté právní dotazy

Popište závadu e-mailem, přiložte fotografie a doklad o zaplacení nebo objednávku. My zaevidujeme škodu a do 30 dní oznámíme řešení.

Reklamaci lze uplatnit v záruční době (standardně 24 měsíců) a nejpozději okamžitě po zjištění vady. Doporučujeme zaslat popis a fotografie.

Odpovědnost za vady odpovídá poskytovateli služeb dle smlouvy; rozsah náhrad škod řeší občanský zákoník a konkrétní smlouva.

Ochrana osobních údajů (GDPR)

MistrOpravy zpracovává osobní údaje v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (GDPR) a českou legislativou. Účely zpracování zahrnují komunikaci o zakázkách, fakturaci a plnění smluv.

Práva subjektu údajů

  • Právo na přístup k údajům
  • Právo na opravu nebo výmaz
  • Právo na omezení zpracování a přenositelnost
  • Právo podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů

Kontakt pro záležitosti ochrany osobních údajů: [email protected]

Kontaktní osoba GDPR

Reklamace a řešení sporů

Reklamace prosím zasílejte na e-mail [email protected] nebo na doručovací adresu sídla. Odpovíme do 30 dnů od doručení reklamace.

Pro spotřebitele: pokud dojde ke sporu, doporučujeme nejprve využít vnitřní reklamační řízení. Pokud nebude spor vyřešen, máte možnost obrátit se na:

  • Česká obchodní inspekce (www.coi.cz)
  • Evropské spotřebitelské centrum (ECC) pro přeshraniční spory
  • Online řešení spotřebitelských sporů: ODR portal

Reklamační lhůty (přehled)

Reklamace ilustrační
Řešení sporu
Služby

Odpovědnost a ručení

Naše odpovědnost vůči zákazníkům je omezena na smluvně dohodnuté rozsahy a zákonné nároky. Nepřejímáme odpovědnost za následné škody vzniklé v důsledku nedodržení pokynů provozovatele objektu nebo při nepřiměřeném užívání služby.

V případě škod nad rámec standardní reklamace komunikuje MistrOpravy pojišťovnu a zákazníka. Veškeré nároky se řeší v souladu s občanským zákoníkem (zákon č. 89/2012 Sb.).

Pojištění

Pojištění odpovědnosti za škodu na majetku třetích osob — kryto standardní pojistnou smlouvou.

Další informace a právní ujednání

Veškeré informace na webu jsou poskytovány pro informaci zákazníků a nejsou nabídkou ve smyslu obchodního zákona. Práva třetích stran k obsahu stránek jsou vyhrazena.

Pro více informací o zpracování osobních údajů navštivte stránku Zásady ochrany soukromí. Pro kontaktní dotazy využijte Kontakty.

Právní vztahy se řídí českým právem. Místní příslušnost soudů: soudy České republiky.

Poskytovatel si vyhrazuje právo na změnu právních podmínek. Aktuální verze vždy na této stránce.

Správní řízení a dozor

Dozor nad dodržováním spotřebitelských práv vykonává Česká obchodní inspekce (ČOI).

Používáme soubory cookie pro funkce webu a měření. Více v Zásady ochrany soukromí.